Tuesday, August 24, 2021

"Sadat" güvenlik şirketindeki bir görevli, Erdoğan'ın partisinin askeri kanadının çalışmalarının ayrıntılarını ortaya koyuyor

 

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın danışmanı Adnan Tanrı Ferdi'nin liderliğinde, daha önce şirketin ekibinde dört yıl görev yapan Türk güvenlik şirketi "Sadat" yetkilisi Osman Gürer, şirketin düzen amacıyla kurulmadığını doğruladı. maddi para kazanmak için değil, daha çok siyasi amaçlara ve ideolojiye ulaşmak için.


Bu, yetkilinin YouTube sayfasındaki kişisel kanalı üzerinden gazeteci Adam Karachoban'ın sorularını yanıtlamak için yaptığı açıklamalarda geldi.


Gürer, onların ideolojik olarak nasıl yetiştirildiklerine dikkat çekerek, “Adnan Taneri, beklenen Mehdi'ye inanan ve hayatını Mehdi'nin çıkış ortamını hazırlamaya ve misyonunu yerine getirmeye adayan bir insan... Ben de Hz. darbe gecesine kadar bu zihniyet. Ancak bazı şeylerin farkına vardım ve baktım ve o gece bir oyunun içine çekildiğimizi keşfettim... Bu uyanıklık ve farkındalıktan sonra vicdanım biraz olsun rahatladı.


Sedat Bölüğü içinde nasıl ve nasıl çalıştıklarına da değinerek, “Şirketin kışlaya giriş-çıkış ve askeri araç ve gereç kullanma yetkisi olduğu için kışlaya kolayca girip çıkıyorduk... bir yıl boyunca hiç itiraz etmeden askeri birliklere girip çıktı. . Ordu ekipmanını eğitim amaçlı kullanabilirdik.”

No comments:

Post a Comment

"6'lı masa İmamoğlu'nun adını açıklayacak!" Hapis cezasından sonra çok konuşulacak iddia

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu'na verilen hapis kararı siyaseti hareketlendirdi. İmamoğlu'nun Saraçhane'de ...