Wednesday, November 17, 2021

AKP’li Belediye Başkanı’nın şoförü: CHP İlçe Başkanı’nı vurmam emri verildi

 AKP’li Akkışla Belediye Başkanı Ayhan Arslan’ın eski makam şoförü Hacı Bayram Arslan, sosyal medya hesabından çarpıcı iddialarda bulundu.


AKP’li Belediye Başkanı’nın şoförü: CHP İlçe Başkanı’nı vurmam emri verildiHacı Bayram Arslan, CHP Akkışla İlçe Başkanı Mehmet Arslan’ı vurması için AKP’li Belediye Başkanı Ayhan Arslan’ın kendisine talimat verdiğini iddia etti. CHP’li Mehmet Arslan’ın ‘ortadan kaldırılması’ emrini aldığını söyleyen şoför Hacı Bayram Arslan, kayıtların mevcut olduğunu da ileri sürdü.


 Hacı Bayram Arslan, söz konusu iddialara ilişkin yaptığı paylaşımda şunları kaydetti:

“CHP’li başkanın sayın Akkışlalılar Ayhan Arslan denilen şahıs CHP İlçe Başkanı Mehmet Arslan’a benim kendi hesabımdan, kendi elleriyle yorum yapıp paylaşmıştır. Ve bunu korktuğu için benim adımı kullanması, beni de başkanla kötü yapmak için istemiştir.

2. Bir husus Gömürgen depoda Atatürk’ün fotoğraf ve bütün evraklarının yerlerde olmasını duyan CHP İlçe Başkanı’nın depoya geldiği haberini alan Belediye Başkanı Ayhan Arslan, beni, Cemal Aldemir ve Fatih Ballı görevlendirip orayı ortadan kaldırmam için talimat verdi. Eğer Mehmet Arslan oraya gelirse onu vurmam emrini verdi bana. Bizzat savcılığa da verilecek bunun kayıtları da mevcut. Akşam da ses kayıtlarını dinleteceğim size.”

No comments:

Post a Comment

"6'lı masa İmamoğlu'nun adını açıklayacak!" Hapis cezasından sonra çok konuşulacak iddia

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu'na verilen hapis kararı siyaseti hareketlendirdi. İmamoğlu'nun Saraçhane'de ...