Monday, April 18, 2022

Bir adım geri atan namerttir



Erdoğan hükümeti, Türkiye’de enflasyon ve işsizlik oranlarını yayınlayan düşünce kuruluşlarının üyelerine üç yıla kadar hapis cezası veren bir yasayı onayladı. 

Türkiye Enflasyon Araştırma Grubu’nun kurucusu Veysel Ulusoy, tasarıyı değerlendirdi: "Gerçekçi istatistikleri ortaya çıkarmakta ısrar ediyoruz ve geri adım atmayacağız." dedi.

"İstediklerini yapsınlar. Ben istatistikleri açıklamaya devam edeceğim. Beni susturmak istiyorlar ama bizim susmayacağımızı anlayınca bu işe başvurdular" ekledi.

Ulusoy, hükümetin enflasyon oranlarını %40'ta sabitlemek istediği bilgisini aldığını belirtti.

Türkiye İstatistik Kurumu raporuna istinaden aleyhinde dava açıldığını belirtti.

Veysell Ulusoy konuşmasının sonunda: İstatistikleri ortaya çıkmaya devam edeceğiz. Bizi susturmak istiyorlar ama biz asla susturulmayacağız ve kim geri adım atar ve boyun eğerse namerttir. Dedi.

No comments:

Post a Comment

"6'lı masa İmamoğlu'nun adını açıklayacak!" Hapis cezasından sonra çok konuşulacak iddia

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu'na verilen hapis kararı siyaseti hareketlendirdi. İmamoğlu'nun Saraçhane'de ...